לימודים בדרך שלך

לימודים בדרך שלך

לימודים בדרך שלך

קריירה היא מרכיב משמעותי ביותר בחיינו. הקריירה היא פעמים רבות הדלק שמניע אותנו ונותן לנו טעם לחיים ולא סתם אומרים כי מי שאוהב את העבודה שלו חיי יותר. על כן יש להשקיע בפיתוח קריירה ולעשות הכול בכדי לעבוד בעבודה שאנו אוהבים ונהנים ממנה. אך כיום מעטים המקרים בהם ניתן לפתח קריירה ללא לימודים גבוהים. ללא תואר ראשון ובמקרים רבים תואר שני אנחנו נתקשה להגיע להישגים ולפצוח בקריירה מוצלחת ומשגשגת. אך לא סתם צריך ללמוד אלא צריך ללכת בנתיב החיים שלך. לכל אדם מתאימים לימודים שונים וכל אדם הוא בעל אופי שונה ומיוחד. על כן יש ללכת וללמוד לימודים בדרך שלך ולא בדרך של אף אחד אחר. רק כך תבטיחו כי הלימודים שלכם ייענו על הצרכים שלכם ורק כך תבטיחו כי הקריירה שלכם תספק אתכם ותענה על הצרכים שלכם.

היעזרו במאבחן מקצועי בכדי להחליט מה ללמוד

בכדי להיות בטוחים כי אתם לומדים את הלימודים המעניינים ביותר והטובים ביותר אתם צריכים להשקיע מחשבה רבה. אך מה לעשות שלרבים מאתנו יש קושי להחליט מה אנחנו אוהבים ובאיזה קריירה כדאי לנו להתחיל. מדובר בהחלטות קשות ועל כן כדאי לכם לשקול ברצינות לפנות אל ערה מקצועית שתעזור לכם להחליט מהו המקצוע שהכי מעניין אתכם. אתם יכולים לפנות אל מכון אבחון, אל פסיכולוג ארגוני או אל כל גוף אחר וכך לדעת מה הכי יתאים לכם. מדובר בהשקעה כספית קטנה היכולה להניב לכם ערך עצום ולהחזיר את עצמה. שקלו נושא זה ברצינות וזכרו כי אף אחד לא מחייב אתכם ללכת וללמוד את המקצוע שעליו המליצו הגורמים המקצועיים ועל כן אתם לא צריכים לחשוש מהליך זה כלל וכלל.

תואר ראשון – אף אחד לא אמר שזה הדבר האחרון שתלמדו

עליכם להבין כי היחידה ללימודי חוץ כנרת היא פתח לקריירה ענפה ועשירה שתשרת אתכם בצורה נהדרת אך אין זה אומר כי מדובר בסוף פסוק מבחינת התפתחות הקריירה שלכם. למה הכוונה? אתם יכולים להתחיל ללמוד הנדסה, לסיים את התואר ולאחר זמן קצר להחליט כי אתם רוצים להיות מורים. אתם יכולים ללמוד משפטים ולאחר מספר שנים להחליף כיוון וללכת וללמוד מדעי המחשב. למעשה אין גבול לאפשרויות העומדות לפניכם בעולם של היום וניתן לומר כי כל תואר ראשון שתלמדו אינו מחייב אתכם ואתם תמיד יכולים ללמוד תואר אחר או לעשות הסבה מקצועית.

לכו אחר הלב שלכם

כאשר אנחנו מדברים על לימודים ועל קריירה הכי חשוב שנזכור כי הדרך הכי טובה לבצע בחירה חכמה היא ללכת אחר הלב שלנו. לא משנה כמה עצות נקבל וממי בסופו של יום מה שחשוב הוא מה שאנחנו מחליטים ומה שהלב שלנו מצביע עליו. כך נבטיח כי נקבל את ההחלטה הטובה ביותר והחכמה ביותר שיש.

למידע נוסף מוזמנים להיכנס לפורטל הלימודים ולקבל מידע וטיפים להצלחה.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

גלילה לראש העמוד